
Garantie
Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Geschillencommissie thuiswinkel waarborg
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl).
Garantieperiode
De garantieperiode is afhankelijk van het product en de omstandigheden waarin het wordt gebruikt. Bij normaal gebruik mag je ervan uitgaan dat een product een bepaalde tijd goed functioneert. Wij hanteren hierbij de richtlijnen van de wet.
Hoe werkt het indienen van een garantieclaim?
-
Factuur & garantieperiode:
Je ontvangt van ons een factuur met de aankoopdatum. Bewaar deze goed: deze dient als bewijs voor je garantieperiode.
-
Garantieaanvraag:
Is je product defect binnen de verwachte gebruiksperiode? Neem dan contact met ons op via klant@officenext.nl. Wij zorgen voor een snelle en correcte afhandeling van je aanvraag.
Voor consumenten en zakelijke klanten
Consumenten
Als consument kun je altijd bij ons terecht voor garantieclaims. Ons team staat klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je snel weer verder kunt.
Zakelijke klanten
Voor zakelijke klanten verloopt het garantieproces op dezelfde manier. Wij bieden ondersteuning en advies zodat je efficiënt geholpen wordt.
Hulp nodig?
Heb je vragen over de garantie of hulp nodig bij het indienen van een aanvraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via klant@officenext.nl. Wij helpen je graag.
Bij OfficeNext staan we voor kwaliteit en service. Onze garantievoorwaarden zijn bedoeld om je rechten als klant te beschermen, zodat jij altijd op ons kunt rekenen.